Marknadens största urval
Snabb leverans

Religions as Brands

- New Perspectives on the Marketization of Religion and Spirituality

Om Religions as Brands

During the twentieth century, religion has gone on the market place. Churches and religious groups are forced to 'sell god' in order to be attractive to 'religious consumers'. More and more, religions are seen as 'brands' that have to be recognizable to their members and the general public.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781409467557
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 276
  • Utgiven:
  • 28. december 2013
  • Mått:
  • 164x235x24 mm.
  • Vikt:
  • 668 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Religions as Brands

During the twentieth century, religion has gone on the market place. Churches and religious groups are forced to 'sell god' in order to be attractive to 'religious consumers'. More and more, religions are seen as 'brands' that have to be recognizable to their members and the general public.

Användarnas betyg av Religions as Brands



Hitta liknande böcker
Boken Religions as Brands finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.