Marknadens största urval
Snabb leverans

Representing Consumers

- Voices, Views and Visions

Om Representing Consumers

Challenges the prevailing orthodoxies within consumer research methodology by examining representation and constructions of "truth". The contributors to this text adopt a variety of theoretical approaches drawing on postmodernism, photography, literary theory, narratology and poetry.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415184144
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 416
  • Utgiven:
  • 24. september 1998
  • Mått:
  • 152x229x28 mm.
  • Vikt:
  • 770 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Representing Consumers

Challenges the prevailing orthodoxies within consumer research methodology by examining representation and constructions of "truth". The contributors to this text adopt a variety of theoretical approaches drawing on postmodernism, photography, literary theory, narratology and poetry.

Användarnas betyg av Representing Consumers



Hitta liknande böcker
Boken Representing Consumers finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.