Marknadens största urval
Snabb leverans

Research in Media Promotion

Om Research in Media Promotion

This collection examines research on the promotion of television and radio programmes. Each chapter in this volume includes an extensive review of the literature, an original study of some aspect of promotion, and an extended discussion of questions that should be explored in subsequent research.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780805833829
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 378
  • Utgiven:
  • 1. augusti 2000
  • Mått:
  • 157x236x30 mm.
  • Vikt:
  • 750 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 21. mars 2025

Beskrivning av Research in Media Promotion

This collection examines research on the promotion of television and radio programmes. Each chapter in this volume includes an extensive review of the literature, an original study of some aspect of promotion, and an extended discussion of questions that should be explored in subsequent research.

Användarnas betyg av Research in Media Promotion



Hitta liknande böcker
Boken Research in Media Promotion finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.