Marknadens största urval
Snabb leverans

Researching Customer Satisfaction and Loyalty

- How to Find Out What People Really Think

Om Researching Customer Satisfaction and Loyalty

This practical guide examines how to research customer satisfaction and loyalty from both a client and supplier perspective, and how to get the best results from such research.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780749443368
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 272
  • Utgiven:
  • 3. juli 2005
  • Mått:
  • 163x233x15 mm.
  • Vikt:
  • 398 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Researching Customer Satisfaction and Loyalty

This practical guide examines how to research customer satisfaction and loyalty from both a client and supplier perspective, and how to get the best results from such research.

Användarnas betyg av Researching Customer Satisfaction and Loyalty



Hitta liknande böcker
Boken Researching Customer Satisfaction and Loyalty finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.