Marknadens största urval
Snabb leverans

Rethinking Communication in Social Business

- How Re-Modeling Communication Keeps Companies Social and Entrepreneurial

Om Rethinking Communication in Social Business

This book argues that social business, in order to sustain its vital distinctiveness in democratic societies, must shift from an informative to a performative model of communication, especially regarding organizational storytelling, awareness-raising, and social problem-solving.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781498555920
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 210
  • Utgiven:
  • 15. juli 2021
  • Mått:
  • 153x230x16 mm.
  • Vikt:
  • 322 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Förväntas inte levereras innan jul

Beskrivning av Rethinking Communication in Social Business

This book argues that social business, in order to sustain its vital distinctiveness in democratic societies, must shift from an informative to a performative model of communication, especially regarding organizational storytelling, awareness-raising, and social problem-solving.

Användarnas betyg av Rethinking Communication in Social Business



Hitta liknande böcker
Boken Rethinking Communication in Social Business finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.