Marknadens största urval
Snabb leverans

Return on Ideas

- A Practical Guide to Making Innovation Pay

Om Return on Ideas

Delivering innovation has become the number-one item on the marketing director's agenda. Innovation is no longer an occasional "extra," but something demanded by retailers, shareholders, and, above all, consumers. Yet, many of today's marketers never move beyond making flavor changes, just to keep the brand alive.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780470028575
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 280
  • Utgiven:
  • 13. april 2007
  • Mått:
  • 197x244x24 mm.
  • Vikt:
  • 752 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Return on Ideas

Delivering innovation has become the number-one item on the marketing director's agenda. Innovation is no longer an occasional "extra," but something demanded by retailers, shareholders, and, above all, consumers. Yet, many of today's marketers never move beyond making flavor changes, just to keep the brand alive.

Användarnas betyg av Return on Ideas



Hitta liknande böcker
Boken Return on Ideas finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.