Marknadens största urval
Snabb leverans

Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II

Om Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II

This volume illustrates the application of rhetorical theory and critical perspectives to explain public relations practices. It provides a systematic and coherent statement of the crucial guidelines and philosophical underpinnings of public relations, and it uses a rhetorical lens to give practitioners a clear sense of how their PR campaigns make a contribution to the organizational bottom line.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780805864243
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 392
  • Utgiven:
  • 19. februari 2009
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 152x229x23 mm.
  • Vikt:
  • 440 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II

This volume illustrates the application of rhetorical theory and critical perspectives to explain public relations practices. It provides a systematic and coherent statement of the crucial guidelines and philosophical underpinnings of public relations, and it uses a rhetorical lens to give practitioners a clear sense of how their PR campaigns make a contribution to the organizational bottom line.

Användarnas betyg av Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II



Hitta liknande böcker
Boken Rhetorical and Critical Approaches to Public Relations II finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.