Marknadens största urval
Snabb leverans

Schlusselfaktoren im E-Commerce

- Innovationen, Skaleneffekte, Datenorientierung und Kundenzentrierung

Om Schlusselfaktoren im E-Commerce

Das essential zeigt, wie digitale Innovationen, Customer Centricity, Skaleneffekte und Data Driven Marketing zu nachhaltigen Kundenbeziehungen und Wettbewerbsvorteilen im E-Commerce fuhren.

Visa mer
  • Språk:
  • Tyska
  • ISBN:
  • 9783658319588
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 50
  • Utgiven:
  • 15. november 2020
  • Utgåva:
  • 22020
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Schlusselfaktoren im E-Commerce

Das essential zeigt, wie digitale Innovationen, Customer Centricity, Skaleneffekte und Data Driven Marketing zu nachhaltigen Kundenbeziehungen und Wettbewerbsvorteilen im E-Commerce fuhren.

Användarnas betyg av Schlusselfaktoren im E-Commerce



Hitta liknande böcker
Boken Schlusselfaktoren im E-Commerce finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.