Marknadens största urval
Snabb leverans

Self-Service in the Internet Age

- Expectations and Experiences

Om Self-Service in the Internet Age

Dave Oliver, Celia Romm and Fay Sudweeks This book follows previous texts: Celia Romm and Fay Sudweeks (eds) (1998), Doing Business Electronically: A Global Perspective of Electronic Commerce, and Fay Sudweeks and Celia Romm (eds) (1999) Doing Business on the Internet: Opportunities and Pitfalls.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781848002067
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 276
  • Utgiven:
  • 28. november 2008
  • Utgåva:
  • 2009
  • Mått:
  • 155x235x17 mm.
  • Vikt:
  • 544 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Self-Service in the Internet Age

Dave Oliver, Celia Romm and Fay Sudweeks This book follows previous texts: Celia Romm and Fay Sudweeks (eds) (1998), Doing Business Electronically: A Global Perspective of Electronic Commerce, and Fay Sudweeks and Celia Romm (eds) (1999) Doing Business on the Internet: Opportunities and Pitfalls.

Användarnas betyg av Self-Service in the Internet Age



Hitta liknande böcker
Boken Self-Service in the Internet Age finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.