Marknadens största urval
Snabb leverans

Selling Places

- The Marketing and Promotion of Towns and Cities 1850-2000

Om Selling Places

This highly illustrated book describes how places have been 'sold' or promoted to make themselves attractive locations as holiday resorts, business centres or residential areas. Examines the history of current practice, using worldwide examples.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780419242406
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 288
  • Utgiven:
  • 27. augusti 1998
  • Mått:
  • 190x246x15 mm.
  • Vikt:
  • 548 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Selling Places

This highly illustrated book describes how places have been 'sold' or promoted to make themselves attractive locations as holiday resorts, business centres or residential areas. Examines the history of current practice, using worldwide examples.

Användarnas betyg av Selling Places



Hitta liknande böcker
Boken Selling Places finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.