Marknadens största urval
Snabb leverans

Selling Themselves

- The Emergence of Canadian Advertising

Om Selling Themselves

From its origins in the Victorian era as a marginal and somewhat shady enterprise, the advertising trade in Canada changed radically after the turn of the century - rising quickly to a position of influence and respectability. In this book, Russell Johnston tells the story of the people who made it so.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781442613072
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 368
  • Utgiven:
  • 1. februari 2012
  • Mått:
  • 152x229x19 mm.
  • Vikt:
  • 500 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 24. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Selling Themselves

From its origins in the Victorian era as a marginal and somewhat shady enterprise, the advertising trade in Canada changed radically after the turn of the century - rising quickly to a position of influence and respectability. In this book, Russell Johnston tells the story of the people who made it so.

Användarnas betyg av Selling Themselves



Hitta liknande böcker
Boken Selling Themselves finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.