Marknadens största urval
Snabb leverans

Selling War

- The Role of the Mass Media in Hostile Conflicts from World War I to the "War on Terror"

Om Selling War

Brings together international scholarship to explore the changing relationships between war, media, and the public from multidisciplinary perspectives and over an extended historical period, spanning from World War I through the so-called 'War on Terror'.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781841506104
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 367
  • Utgiven:
  • 15. mars 2013
  • Mått:
  • 173x232x21 mm.
  • Vikt:
  • 632 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 30. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Selling War

Brings together international scholarship to explore the changing relationships between war, media, and the public from multidisciplinary perspectives and over an extended historical period, spanning from World War I through the so-called 'War on Terror'.

Användarnas betyg av Selling War



Hitta liknande böcker
Boken Selling War finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.