Marknadens största urval
Snabb leverans

Service Management and Marketing Principles

Om Service Management and Marketing Principles

This book explores the service economy and challenges that all organizations face as goods and services make way for a world where customers (B2C) and businesses (B2B) seek seamless, thoughtful and exceptional experiences.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032749655
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 234
  • Utgiven:
  • 7. juni 2024
  • Mått:
  • 155x231x16 mm.
  • Vikt:
  • 374 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Service Management and Marketing Principles

This book explores the service economy and challenges that all organizations face as goods and services make way for a world where customers (B2C) and businesses (B2B) seek seamless, thoughtful and exceptional experiences.

Användarnas betyg av Service Management and Marketing Principles



Hitta liknande böcker
Boken Service Management and Marketing Principles finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.