Marknadens största urval
Snabb leverans

Sex in Consumer Culture

- The Erotic Content of Media and Marketing

Om Sex in Consumer Culture

Considers the use of sex to promote brands, magazines, video games, TV programming, music and movies. Exploring sexual information used in mass media to sell products and programs, this book will be of interest for scholars and students in advertising, marketing, media promotion, persuasion, mass communication & society, and gender studies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780805850918
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 394
  • Utgiven:
  • 31. augusti 2005
  • Mått:
  • 152x229x20 mm.
  • Vikt:
  • 730 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. december 2024

Beskrivning av Sex in Consumer Culture

Considers the use of sex to promote brands, magazines, video games, TV programming, music and movies. Exploring sexual information used in mass media to sell products and programs, this book will be of interest for scholars and students in advertising, marketing, media promotion, persuasion, mass communication & society, and gender studies.

Användarnas betyg av Sex in Consumer Culture



Hitta liknande böcker
Boken Sex in Consumer Culture finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.