Marknadens största urval
Snabb leverans

Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media

Om Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media

Introduction.- Literature Review and Theoretical Foundation.- Fluctuation Features of Brand Crisis Information Sharing by Weibo Use.- Contextual Factors Affecting Brand Crisis Information Sharing by Weibo Use.- Static Influencing Mechanism of Weibo Users'' Information Sharing of Brand Crisis Cases.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9789811666667
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 283
  • Utgiven:
  • 20. januari 2022
  • Utgåva:
  • 12022
  • Mått:
  • 155x235x0 mm.
  • Vikt:
  • 612 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. december 2024

Beskrivning av Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media

Introduction.- Literature Review and Theoretical Foundation.- Fluctuation Features of Brand Crisis Information Sharing by Weibo Use.- Contextual Factors Affecting Brand Crisis Information Sharing by Weibo Use.- Static Influencing Mechanism of Weibo Users'' Information Sharing of Brand Crisis Cases.

Användarnas betyg av Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media



Hitta liknande böcker
Boken Sharing Behavior of Brand Crisis Information on Social Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.