Marknadens största urval
Snabb leverans

Social Capital of Organizations

Om Social Capital of Organizations

The theory of social capital asserts that social actors gain resources through relationships with other actors. While social capital research has largely focused on individuals as the unit of analysis, this volume looks at social capital of organizations, or Corporate Social Capital (CSC).

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780762307708
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 300
  • Utgiven:
  • 11. juni 2001
  • Mått:
  • 150x225x23 mm.
  • Vikt:
  • 612 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande

Beskrivning av Social Capital of Organizations

The theory of social capital asserts that social actors gain resources through relationships with other actors. While social capital research has largely focused on individuals as the unit of analysis, this volume looks at social capital of organizations, or Corporate Social Capital (CSC).

Användarnas betyg av Social Capital of Organizations



Hitta liknande böcker
Boken Social Capital of Organizations finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.