Marknadens största urval
Snabb leverans

Social Media als Instrument der erlebnisorientierten Markenfuhrung im Premiumsegment am Beispiel der Leica Camera AG

  • Språk:
  • Tyska
  • ISBN:
  • 9783956840456
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 66
  • Utgiven:
  • 18. oktober 2013
  • Mått:
  • 210x148x4 mm.
  • Vikt:
  • 91 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 10. december 2024

Användarnas betyg av Social Media als Instrument der erlebnisorientierten Markenfuhrung im Premiumsegment am Beispiel der Leica Camera AG



Hitta liknande böcker
Boken Social Media als Instrument der erlebnisorientierten Markenfuhrung im Premiumsegment am Beispiel der Leica Camera AG finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.