Marknadens största urval
Snabb leverans

Social Media and Emerging Economies

- Technological, Cultural and Economic Implications

Om Social Media and Emerging Economies

The authors utilize social network analysis to determine how entrepreneurs in emerging economies identify their most beneficial social contacts and use those contacts to leverage the resources needed for their enterprises, revealing new insights on the process of business creation and economic development in the networked age.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783319024899
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 107
  • Utgiven:
  • 5. november 2013
  • Utgåva:
  • 2014
  • Mått:
  • 155x235x6 mm.
  • Vikt:
  • 1883 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Social Media and Emerging Economies

The authors utilize social network analysis to determine how entrepreneurs in emerging economies identify their most beneficial social contacts and use those contacts to leverage the resources needed for their enterprises, revealing new insights on the process of business creation and economic development in the networked age.

Användarnas betyg av Social Media and Emerging Economies



Hitta liknande böcker
Boken Social Media and Emerging Economies finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.