Marknadens största urval
Snabb leverans

social media and music

- The Digital Field of Cultural Production

Om social media and music

Explores social networking sites as the digital field of cultural production by loosely drawing from Pierre Bourdieu's notion of field and capital. This book examines four case studies on MySpace, YouTube, Second Life, and Indaba Music, and the roles and the impact they have on the music industry and musicians.

Visa mer
  • Språk:
  • Okänt
  • ISBN:
  • 9781433114489
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 139
  • Utgiven:
  • 4. april 2012
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 232x157x14 mm.
  • Vikt:
  • 328 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. november 2024

Beskrivning av social media and music

Explores social networking sites as the digital field of cultural production by loosely drawing from Pierre Bourdieu's notion of field and capital. This book examines four case studies on MySpace, YouTube, Second Life, and Indaba Music, and the roles and the impact they have on the music industry and musicians.

Användarnas betyg av social media and music



Hitta liknande böcker
Boken social media and music finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.