Marknadens största urval
Snabb leverans

Social Media in the Fashion Industry

Om Social Media in the Fashion Industry

This book introduces social network fundamentals in the fashion domain. It addresses the creation of social media marketing plans, highlighting strategic approaches that allow fashion brands to differentiate themselves in the ephemeral and challenging fashion context.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032826578
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 122
  • Utgiven:
  • 7. oktober 2024
  • Mått:
  • 157x233x12 mm.
  • Vikt:
  • 226 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 10. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Social Media in the Fashion Industry

This book introduces social network fundamentals in the fashion domain. It addresses the creation of social media marketing plans, highlighting strategic approaches that allow fashion brands to differentiate themselves in the ephemeral and challenging fashion context.

Användarnas betyg av Social Media in the Fashion Industry



Hitta liknande böcker
Boken Social Media in the Fashion Industry finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.