Marknadens största urval
Snabb leverans

Social Media Marketing

- Game Theory and the Emergence of Collaboration

Om Social Media Marketing

Der Drehbuchautor und seine Rechte VII VII Vorwort Contents Chapter 1: Surviving the Customer . 1 The Origins of Game Theory . 2 Game Theory, the New Media, and the NEW New Media . 8 Chapter 2: Zero-Sum Games in Traditional Marketing . 1 Zero-Sum Games and the Problem of Transparency . 3 The Wisdom of Randomization .

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9783642436208
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 188
  • Utgiven:
  • 8. november 2014
  • Utgåva:
  • 2010
  • Mått:
  • 155x235x11 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Social Media Marketing

Der Drehbuchautor und seine Rechte VII VII Vorwort Contents Chapter 1: Surviving the Customer . 1 The Origins of Game Theory . 2 Game Theory, the New Media, and the NEW New Media . 8 Chapter 2: Zero-Sum Games in Traditional Marketing . 1 Zero-Sum Games and the Problem of Transparency . 3 The Wisdom of Randomization .

Användarnas betyg av Social Media Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Social Media Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.