Marknadens största urval
Snabb leverans

Social Media, Organizational Identity and Public Relations

- The Challenge of Authenticity

Om Social Media, Organizational Identity and Public Relations

This book focusses on understanding organizational identity construction in a virtual context, developing scholarship on the importance of a virtual presence in PR management, and how to make sense of these identities.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367665036
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 132
  • Utgiven:
  • 30. september 2020
  • Mått:
  • 232x155x11 mm.
  • Vikt:
  • 232 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 5. december 2024

Beskrivning av Social Media, Organizational Identity and Public Relations

This book focusses on understanding organizational identity construction in a virtual context, developing scholarship on the importance of a virtual presence in PR management, and how to make sense of these identities.

Användarnas betyg av Social Media, Organizational Identity and Public Relations



Hitta liknande böcker
Boken Social Media, Organizational Identity and Public Relations finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.