Marknadens största urval
Snabb leverans

Social Media Strategy

- Marketing, Advertising, and Public Relations in the Consumer Revolution

Om Social Media Strategy

Social Media Strategy: Marketing, Advertising and Public Relations in the Consumer Revolution, Third Edition is a blueprint for the practice of marketing communications, advertising and public relations in a digital world where the consumer has taken control.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781538138175
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 492
  • Utgiven:
  • 14. augusti 2020
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 254x176x35 mm.
  • Vikt:
  • 918 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. juni 2025

Beskrivning av Social Media Strategy

Social Media Strategy: Marketing, Advertising and Public Relations in the Consumer Revolution, Third Edition is a blueprint for the practice of marketing communications, advertising and public relations in a digital world where the consumer has taken control.

Användarnas betyg av Social Media Strategy



Hitta liknande böcker
Boken Social Media Strategy finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.