Marknadens största urval
Snabb leverans

Social Media, Work and Organisations

Om Social Media, Work and Organisations

This book discusses the impact social media has on work using four conceptual themes: Adoption, shaping and staging of social media in organisations; digitised regimes of power, control and surveillance; evolving identity, employee voice and dramaturgical performance online, and employee forms of resistance.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367683764
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 298
  • Utgiven:
  • 28. november 2024
  • Mått:
  • 152x229x0 mm.
  • Vikt:
  • 740 g.
Leveranstid: Kan förbeställas
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Social Media, Work and Organisations

This book discusses the impact social media has on work using four conceptual themes: Adoption, shaping and staging of social media in organisations; digitised regimes of power, control and surveillance; evolving identity, employee voice and dramaturgical performance online, and employee forms of resistance.

Användarnas betyg av Social Media, Work and Organisations



Hitta liknande böcker
Boken Social Media, Work and Organisations finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.