Marknadens största urval
Snabb leverans

Sponsored Editorial Content in Digital Journalism

Om Sponsored Editorial Content in Digital Journalism

For advertisers and news publishers, brand sponsored content has offered attractive solutions to problems of ad-avoidance and financing journalism. This book is an investigation into the practices, possibilities and problems of sponsored editorial content across various national and regional contexts.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032453552
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 146
  • Utgiven:
  • 9. oktober 2024
  • Mått:
  • 174x246x0 mm.
  • Vikt:
  • 285 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 20. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Sponsored Editorial Content in Digital Journalism

For advertisers and news publishers, brand sponsored content has offered attractive solutions to problems of ad-avoidance and financing journalism. This book is an investigation into the practices, possibilities and problems of sponsored editorial content across various national and regional contexts.

Användarnas betyg av Sponsored Editorial Content in Digital Journalism



Hitta liknande böcker
Boken Sponsored Editorial Content in Digital Journalism finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.