Marknadens största urval
Snabb leverans

Sport and Corporate Nationalisms

Om Sport and Corporate Nationalisms

Explores the localized logics and practices underlying the marketing initiatives of major conglomerates and their increasing influence on the shaping and experiencing of national cultures. This book provides an analysis of the growing evolution of marketing strategies in the world of sport.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781859737941
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 1. december 2004
  • Mått:
  • 156x234x18 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 4. april 2025

Beskrivning av Sport and Corporate Nationalisms

Explores the localized logics and practices underlying the marketing initiatives of major conglomerates and their increasing influence on the shaping and experiencing of national cultures. This book provides an analysis of the growing evolution of marketing strategies in the world of sport.

Användarnas betyg av Sport and Corporate Nationalisms



Hitta liknande böcker
Boken Sport and Corporate Nationalisms finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.