Marknadens största urval
Snabb leverans

Stakeholder Involvement in Social Marketing

- Challenges and Approaches to Engagement

Om Stakeholder Involvement in Social Marketing

This book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing research.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780367172695
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 212
  • Utgiven:
  • 26. november 2020
  • Mått:
  • 241x161x21 mm.
  • Vikt:
  • 474 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 6. december 2024

Beskrivning av Stakeholder Involvement in Social Marketing

This book is the first to provide evidence-based experiences to guide stakeholder management in social marketing interventions, as well providing contemporary discussions of social marketing research.

Användarnas betyg av Stakeholder Involvement in Social Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Stakeholder Involvement in Social Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.