Marknadens största urval
Snabb leverans

Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions

Om Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions

With this book comes a message that the authors have for management and entrepreneurship experts around the world. Beyond the myth of the 'start-up nation', 'hypergrowth', and speculation on future business value, there exists an alternative form of entrepreneurship that young entrepreneurs are embracing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781804556092
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 176
  • Utgiven:
  • 12. juni 2023
  • Mått:
  • 140x5x213 mm.
  • Vikt:
  • 227 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions

With this book comes a message that the authors have for management and entrepreneurship experts around the world. Beyond the myth of the 'start-up nation', 'hypergrowth', and speculation on future business value, there exists an alternative form of entrepreneurship that young entrepreneurs are embracing.

Användarnas betyg av Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions



Hitta liknande böcker
Boken Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.