Marknadens största urval
Snabb leverans

Statistics for Marketing and Consumer Research

Om Statistics for Marketing and Consumer Research

Simple-to-follow, yet rigorous, practical guide to the statistical techniques used in marketing and consumer research.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781412911221
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 432
  • Utgiven:
  • 22. maj 2008
  • Mått:
  • 171x239x25 mm.
  • Vikt:
  • 786 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 22. september 2025

Beskrivning av Statistics for Marketing and Consumer Research

Simple-to-follow, yet rigorous, practical guide to the statistical techniques used in marketing and consumer research.

Användarnas betyg av Statistics for Marketing and Consumer Research



Hitta liknande böcker
Boken Statistics for Marketing and Consumer Research finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.