Marknadens största urval
Snabb leverans

Strategic Database Marketing 4e: The Masterplan for Starting and Managing a Profitable, Customer-Based Marketing Program

Om Strategic Database Marketing 4e: The Masterplan for Starting and Managing a Profitable, Customer-Based Marketing Program

Providing marketing professionals with the most current theories, strategies, and practical advice for 15 years--now fully updated and revised to include digital platforms to expand outreach further than ever

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780071773485
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 608
  • Utgiven:
  • 16. februari 2012
  • Utgåva:
  • 4
  • Mått:
  • 176x241x45 mm.
  • Vikt:
  • 832 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Strategic Database Marketing 4e: The Masterplan for Starting and Managing a Profitable, Customer-Based Marketing Program

Providing marketing professionals with the most current theories, strategies, and practical advice for 15 years--now fully updated and revised to include digital platforms to expand outreach further than ever

Användarnas betyg av Strategic Database Marketing 4e: The Masterplan for Starting and Managing a Profitable, Customer-Based Marketing Program



Hitta liknande böcker
Boken Strategic Database Marketing 4e: The Masterplan for Starting and Managing a Profitable, Customer-Based Marketing Program finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.