Marknadens största urval
Snabb leverans

Strategic International Marketing

Om Strategic International Marketing

Offers a uniquely adaptable strategy framework for firms of all sizes that are looking to internationalise, using the Nine Strategic Windows model. Considers how technological development has shaped buyer behaviour, channels of distribution and payments systems globally, and the impact of digitalisation on the global economy more broadly.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781032467733
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 402
  • Utgiven:
  • 3. juni 2024
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 246x175x25 mm.
  • Vikt:
  • 722 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 22. juli 2025

Beskrivning av Strategic International Marketing

Offers a uniquely adaptable strategy framework for firms of all sizes that are looking to internationalise, using the Nine Strategic Windows model. Considers how technological development has shaped buyer behaviour, channels of distribution and payments systems globally, and the impact of digitalisation on the global economy more broadly.

Användarnas betyg av Strategic International Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Strategic International Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.