Marknadens största urval
Snabb leverans

Strategic Management and Online Selling

- Creating Competitive Advantage with Intangible Web Goods

Om Strategic Management and Online Selling

This book focuses on Business to Customer business on the internet in order to consider how firms with similar specific characteristics are able to realise competitive advantages. The book presents a new perspective on strategic management theory.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415652001
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 256
  • Utgiven:
  • 2. november 2012
  • Mått:
  • 158x230x14 mm.
  • Vikt:
  • 384 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Strategic Management and Online Selling

This book focuses on Business to Customer business on the internet in order to consider how firms with similar specific characteristics are able to realise competitive advantages. The book presents a new perspective on strategic management theory.

Användarnas betyg av Strategic Management and Online Selling



Hitta liknande böcker
Boken Strategic Management and Online Selling finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.