Marknadens största urval
Snabb leverans

Strategic Management in Tourism

Om Strategic Management in Tourism

Linking strategic thinking with action for the management of tourism, this book evaluates global trends, analyses environmental impact and reviews the major factors affecting international tourism management. Now in its third edition, this well-established resource includes extra pedagogy such as learning objectives, questions and case studies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781786390240
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 378
  • Utgiven:
  • 26. februari 2018
  • Utgåva:
  • 3
  • Mått:
  • 245x190x21 mm.
  • Vikt:
  • 1108 g.
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Förväntas inte levereras innan jul

Beskrivning av Strategic Management in Tourism

Linking strategic thinking with action for the management of tourism, this book evaluates global trends, analyses environmental impact and reviews the major factors affecting international tourism management. Now in its third edition, this well-established resource includes extra pedagogy such as learning objectives, questions and case studies.

Användarnas betyg av Strategic Management in Tourism



Hitta liknande böcker
Boken Strategic Management in Tourism finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.