Marknadens största urval
Snabb leverans

Strategic Marketing

- An Introduction

Om Strategic Marketing

Demonstrates how organizations can cope with a myriad of demands by better understanding themselves, their products or services, and the world around them. This work uses insights from a range of key models and theoretical frameworks to illustrate how an organization can successfully take advantage of 'strategic windows' to improve its position.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415458160
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 348
  • Utgiven:
  • 8. juli 2008
  • Mått:
  • 174x246x23 mm.
  • Vikt:
  • 810 g.
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Strategic Marketing

Demonstrates how organizations can cope with a myriad of demands by better understanding themselves, their products or services, and the world around them. This work uses insights from a range of key models and theoretical frameworks to illustrate how an organization can successfully take advantage of 'strategic windows' to improve its position.

Användarnas betyg av Strategic Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Strategic Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.