Marknadens största urval
Snabb leverans

Strategic Marketing for Success in Retailing

Om Strategic Marketing for Success in Retailing

This text offers a foundation in what marketing theory is and how it can be linked to retailing practice. It emphasizes small retail decision-making processes, and discusses human resource development, information technology, control mechanisms and the international aspects of retailing.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781567201864
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 416
  • Utgiven:
  • 24. september 1998
  • Mått:
  • 234x156x23 mm.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av Strategic Marketing for Success in Retailing

This text offers a foundation in what marketing theory is and how it can be linked to retailing practice. It emphasizes small retail decision-making processes, and discusses human resource development, information technology, control mechanisms and the international aspects of retailing.

Användarnas betyg av Strategic Marketing for Success in Retailing



Hitta liknande böcker
Boken Strategic Marketing for Success in Retailing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.