Marknadens största urval
Snabb leverans

Strategic Perspective on the Marketing of Information Technologies

Om Strategic Perspective on the Marketing of Information Technologies

Focuses on studies in the field of strategy in the marketing of information technologies. This book contains topics that include the strategic importance of information technology and the strategic implications of structural analysis in a telecommunication market.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781559383875
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 300
  • Utgiven:
  • 1 Juli 1994
  • Mått:
  • 156x230x14 mm.
  • Vikt:
  • 528 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 12 Juni 2024

Beskrivning av Strategic Perspective on the Marketing of Information Technologies

Focuses on studies in the field of strategy in the marketing of information technologies. This book contains topics that include the strategic importance of information technology and the strategic implications of structural analysis in a telecommunication market.

Användarnas betyg av Strategic Perspective on the Marketing of Information Technologies



Hitta liknande böcker
Boken Strategic Perspective on the Marketing of Information Technologies finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.