Marknadens största urval
Snabb leverans

Strategic Social Marketing

- For Behaviour and Social Change

Om Strategic Social Marketing

Adopting an international approach and offering a broader context to social marketing, this second edition presents social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way, illustrating the value of applying marketing to solve social problems.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781526446046
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 576
  • Utgiven:
  • 22. november 2019
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 231x186x37 mm.
  • Vikt:
  • 1040 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 4. december 2024

Beskrivning av Strategic Social Marketing

Adopting an international approach and offering a broader context to social marketing, this second edition presents social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way, illustrating the value of applying marketing to solve social problems.

Användarnas betyg av Strategic Social Marketing



Hitta liknande böcker
Boken Strategic Social Marketing finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.