Marknadens största urval
Snabb leverans

Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention

Om Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention

Presents the latest scholarly research on the implementation of online social networks in modern businesses and examines how such networks allow for a better understanding of clients and customers. Highlighting theoretical concepts, empirical case studies, and critical analyses, this book is designed for researchers, practitioners, professionals, and upper-level students.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781522516866
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 230
  • Utgiven:
  • 9. november 2016
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 28. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention

Presents the latest scholarly research on the implementation of online social networks in modern businesses and examines how such networks allow for a better understanding of clients and customers. Highlighting theoretical concepts, empirical case studies, and critical analyses, this book is designed for researchers, practitioners, professionals, and upper-level students.

Användarnas betyg av Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention



Hitta liknande böcker
Boken Strategic Uses of Social Media for Improved Customer Retention finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.