Marknadens största urval
Snabb leverans

Sustainable Marketing and Customer Value

Om Sustainable Marketing and Customer Value

Sustainable Marketing and Customer Value establishes an overview and framework for major ideas that connect marketing, consumption and sustainability.

Visa mer
  • Språk:
  • Okänt
  • ISBN:
  • 9781032002446
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 326
  • Utgiven:
  • 28. december 2022
  • Mått:
  • 241x25x160 mm.
  • Vikt:
  • 628 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 6. december 2024

Beskrivning av Sustainable Marketing and Customer Value

Sustainable Marketing and Customer Value establishes an overview and framework for major ideas that connect marketing, consumption and sustainability.

Användarnas betyg av Sustainable Marketing and Customer Value



Hitta liknande böcker
Boken Sustainable Marketing and Customer Value finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.