Marknadens största urval
Snabb leverans

Television, Audiences and Cultural Studies

Om Television, Audiences and Cultural Studies

A multi-faceted exploration of audience research, in which Morley draws on a rich body of empirical work to examine the emergence, development and future of audience research.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781138173019
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 336
  • Utgiven:
  • 26. juli 2016
  • Mått:
  • 156x234x0 mm.
  • Vikt:
  • 453 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 26. november 2024

Beskrivning av Television, Audiences and Cultural Studies

A multi-faceted exploration of audience research, in which Morley draws on a rich body of empirical work to examine the emergence, development and future of audience research.

Användarnas betyg av Television, Audiences and Cultural Studies



Hitta liknande böcker
Boken Television, Audiences and Cultural Studies finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.