Marknadens största urval
Snabb leverans

Television, Globalization and Cultural Identities

Om Television, Globalization and Cultural Identities

Examines issues of television and cultural identities in the context of globalization. This book explores issues in contemporary cultural studies, such as media, globalization, language, gender, and identity. It is a useful read for undergraduate and postgraduate courses on television and cultural identities in the field of cultural studies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780335199549
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 208
  • Utgiven:
  • 16. juli 1999
  • Utgåva:
  • Mått:
  • 170x225x16 mm.
  • Vikt:
  • 344 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 23. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Television, Globalization and Cultural Identities

Examines issues of television and cultural identities in the context of globalization. This book explores issues in contemporary cultural studies, such as media, globalization, language, gender, and identity. It is a useful read for undergraduate and postgraduate courses on television and cultural identities in the field of cultural studies.

Användarnas betyg av Television, Globalization and Cultural Identities



Hitta liknande böcker
Boken Television, Globalization and Cultural Identities finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.