Marknadens största urval
Snabb leverans

Television, Social Media, and Fan Culture

Om Television, Social Media, and Fan Culture

Social media has started a revolution in fan culture, from fan uprisings to save programs to groups and pages for mourning lost shows and characters. This book examines how fans use social media with television programming, characters, narrative, and various types of interactions, as well as how television uses social media to engage fan cultures.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781498506182
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 426
  • Utgiven:
  • 14. juli 2017
  • Mått:
  • 230x154x33 mm.
  • Vikt:
  • 602 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av Television, Social Media, and Fan Culture

Social media has started a revolution in fan culture, from fan uprisings to save programs to groups and pages for mourning lost shows and characters. This book examines how fans use social media with television programming, characters, narrative, and various types of interactions, as well as how television uses social media to engage fan cultures.

Användarnas betyg av Television, Social Media, and Fan Culture



Hitta liknande böcker
Boken Television, Social Media, and Fan Culture finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.