Marknadens största urval
Snabb leverans

The Behavioral Economics of Brand Choice

Om The Behavioral Economics of Brand Choice

This text presents a cutting edge approach to the analysis of brand choice, relevant to marketing practice and social science. This analysis reveals the causes of consumer choice that underlie brand selection; the role of price and non-price elements of marketing; a new way of describing the structure of markets and analyzing consumer behaviour.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780230006836
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 292
  • Utgiven:
  • 27. juni 2007
  • Mått:
  • 140x216x22 mm.
  • Vikt:
  • 551 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 16. juni 2025

Beskrivning av The Behavioral Economics of Brand Choice

This text presents a cutting edge approach to the analysis of brand choice, relevant to marketing practice and social science. This analysis reveals the causes of consumer choice that underlie brand selection; the role of price and non-price elements of marketing; a new way of describing the structure of markets and analyzing consumer behaviour.

Användarnas betyg av The Behavioral Economics of Brand Choice



Hitta liknande böcker
Boken The Behavioral Economics of Brand Choice finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.