Marknadens största urval
Snabb leverans

The Business of Advertising

Om The Business of Advertising

The Business of Advertising outlines the practice of the advertising trades, some of the more important restrictions on advertising, and a few of the questions which arise in connexion with the business.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780415818001
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 226
  • Utgiven:
  • 21. mars 2013
  • Mått:
  • 156x234x18 mm.
  • Vikt:
  • 590 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 11. april 2025

Beskrivning av The Business of Advertising

The Business of Advertising outlines the practice of the advertising trades, some of the more important restrictions on advertising, and a few of the questions which arise in connexion with the business.

Användarnas betyg av The Business of Advertising



Hitta liknande böcker

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.