Marknadens största urval
Snabb leverans

The Business of Choice

- How Human Instinct Influences Everyone's Decisions

Om The Business of Choice

In this 2nd edition of The Business of Choice, expert author and consultant Matthew Willcox explores the science of influencing choice, bringing together the work of thousands of behavioral scientists and practitioners. Cutting to the heart of the science, Willcox helps you apply this to your own marketing and brand strategies.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781839820717
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 312
  • Utgiven:
  • 28. september 2020
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 235x158x26 mm.
  • Vikt:
  • 602 g.
  Fri leverans
Leveranstid: Okänt - saknas för närvarande
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Business of Choice

In this 2nd edition of The Business of Choice, expert author and consultant Matthew Willcox explores the science of influencing choice, bringing together the work of thousands of behavioral scientists and practitioners. Cutting to the heart of the science, Willcox helps you apply this to your own marketing and brand strategies.

Användarnas betyg av The Business of Choice



Hitta liknande böcker
Boken The Business of Choice finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.