Marknadens största urval
Snabb leverans

The Business of Culture

- Cultural Entrepreneurs in China and Southeast Asia, 1900-65

Om The Business of Culture

The first critical analysis of Chinese "cultural entrepreneurs," businesspeople whose entrepreneurial endeavours in China and Southeast Asia the late nineteenth and early twentieth centuries transformed the cultural sphere.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780774827812
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 348
  • Utgiven:
  • 1. juli 2015
  • Mått:
  • 176x412x23 mm.
  • Vikt:
  • 516 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 19. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Business of Culture

The first critical analysis of Chinese "cultural entrepreneurs," businesspeople whose entrepreneurial endeavours in China and Southeast Asia the late nineteenth and early twentieth centuries transformed the cultural sphere.

Användarnas betyg av The Business of Culture



Hitta liknande böcker
Boken The Business of Culture finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.