Marknadens största urval
Snabb leverans

The Business of Media

- Corporate Media and the Public Interest

Om The Business of Media

Provides critical analysis of the rapidly changing media industry that students need in order to get behind the headlines and understand our increasingly media-saturated society. This second edition uses two conceptual models to understand the media: the market model and public sphere model.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781412913157
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 336
  • Utgiven:
  • 29. september 2005
  • Utgåva:
  • 2
  • Mått:
  • 153x229x17 mm.
  • Vikt:
  • 470 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 18. december 2024
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025

Beskrivning av The Business of Media

Provides critical analysis of the rapidly changing media industry that students need in order to get behind the headlines and understand our increasingly media-saturated society. This second edition uses two conceptual models to understand the media: the market model and public sphere model.

Användarnas betyg av The Business of Media



Hitta liknande böcker
Boken The Business of Media finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.