Marknadens största urval
Snabb leverans

The Classroom as Privileged Space

- Psychoanalytic Paradigms for Social Justice in Pedagogy

Om The Classroom as Privileged Space

This book examines the psychic and emotional effects of the dehumanization of children based on discrimination and difference in classrooms. Using psychoanalysis, it highlights the emotional structures that develop in learners through the repeated trauma of racism and homophobia. Recommended for scholars in education, psychoanalysis, and sociology.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9781498511957
  • Format:
  • Inbunden
  • Sidor:
  • 204
  • Utgiven:
  • 28. juli 2017
  • Mått:
  • 235x160x21 mm.
  • Vikt:
  • 448 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 27. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Classroom as Privileged Space

This book examines the psychic and emotional effects of the dehumanization of children based on discrimination and difference in classrooms. Using psychoanalysis, it highlights the emotional structures that develop in learners through the repeated trauma of racism and homophobia. Recommended for scholars in education, psychoanalysis, and sociology.

Användarnas betyg av The Classroom as Privileged Space



Hitta liknande böcker
Boken The Classroom as Privileged Space finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.