Marknadens största urval
Snabb leverans

The Conquest of Cool

- Business Culture, Counterculture, and the Rise of Hip Consumerism

Om The Conquest of Cool

An evocative symbol of the 1960s was its youth counterculture. This study reveals that the youthful revolutionaries were augmented by such unlikely allies as the advertising industry and the men's clothing business. The ad industry celebrated irrepressible youth and promoted defiance and revolt.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9780226260129
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 322
  • Utgiven:
  • 1. december 1998
  • Mått:
  • 229x159x18 mm.
  • Vikt:
  • 456 g.
  I lager
Leveranstid: 4-7 vardagar
Förväntad leverans: 7. januari 2025
Förlängd ångerrätt till 31. januari 2025
  •  

    Kan ej levereras före jul.
    Köp nu och skriv ut ett presentkort

Beskrivning av The Conquest of Cool

An evocative symbol of the 1960s was its youth counterculture. This study reveals that the youthful revolutionaries were augmented by such unlikely allies as the advertising industry and the men's clothing business. The ad industry celebrated irrepressible youth and promoted defiance and revolt.

Användarnas betyg av The Conquest of Cool



Hitta liknande böcker
Boken The Conquest of Cool finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.