Marknadens största urval
Snabb leverans

The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction

- An Epistemological Perspective

Om The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction

The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction deals with the very specific characteristics of mathematical communication in the classroom.

Visa mer
  • Språk:
  • Engelska
  • ISBN:
  • 9789048132034
  • Format:
  • Häftad
  • Sidor:
  • 231
  • Utgiven:
  • 1. september 2009
  • Utgåva:
  • 1200522009
  • Mått:
  • 155x235x13 mm.
  • Vikt:
  • 454 g.
  Fri leverans
Leveranstid: 2-4 veckor
Förväntad leverans: 29. januari 2025

Beskrivning av The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction

The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction deals with the very specific characteristics of mathematical communication in the classroom.

Användarnas betyg av The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction



Hitta liknande böcker
Boken The Construction of New Mathematical Knowledge in Classroom Interaction finns i följande kategorier:

Gör som tusentals andra bokälskare

Prenumerera på vårt nyhetsbrev för att få fantastiska erbjudanden och inspiration för din nästa läsning.